torsdag 18 juni 2015

Midsommar

Dags för midsommarhelg. En extra dag ledigt. Skönt det. Planer smids och jag har en härlig dag att se framemot. Det vädret som lovas, kommer att innebära regnkläder med. Ifall det blir utevistelse. Ska hänga hos bästa kompisen med familj och umgås med barn och så. Jag gillar denna helg, sommaren liksom startar och den långa ledigheten väntar på mig. Hoppas dock att vi får njuta av lite värme, men jag längtar efter att få sova länge på dagarna.
Ha en skön midsommarafton. Det ska jag ha.
 

3 kommentarer:

  1. Vilken cool bild du fått till!
    Jodu, regnkläder får nog inte glömmas denna helg! Glad Midsommar önskar jag dig! Själv tillbringar jag helgen på jobbet ;-)

    SvaraRadera
  2. Trevlig midsommar på dig med och man får väl hoppas att regnet upphör frampå dagen

    SvaraRadera
  3. någon som gömmer sig bakom gardinen o tycker kanske ni ska stanna inne

    SvaraRadera