lördag 20 juni 2015

Midsommardagen

Jag njuter av dagen idag. Vaknat tidigt. Slumrat till. Druckit kaffe. Det blir lite slappa. Läsa i någon av böckerna jag fått. Träna lite hemma. Ja. Jag tänker inte göra så mycket idag.
 
Igår firade jag midsommarafton hos min bästa väninna. Hennes familj var där och så hennes syster med familj. Barnen lekte och hade skoj. Vi vuxna hade också skoj, pratade och fixade med maten. En riktigt trevlig dag. Och tiden gick ju hur fort som helst. Avslutade dagen med att lyssna in regnet på min balkong. Härlig dag och kväll helt enkelt.
 

4 kommentarer:

  1. faktiskt iktigtb skönt att vakna tidigt

    SvaraRadera
  2. Skönt häng när man är ledig. Å läsa böcker när det regnar...då är mysfaktorn hög! Jag vet..böckerna är lite läskiga....tur vi har ljusa sommarnätter :-)

    SvaraRadera