onsdag 3 juni 2015

Mitt i veckan

Det är mitt i arbetsveckan. Solen gör försök att titta fram. Hoppas den vill vara framme idag så vi får njuta av solen på jobbet. Detta är tiden då det är skönt att vara ute. På jobbet. jag tycker dock om att vara ute när det regnar också, och hoppa i vattenpölar. 

Nu skönt att ha pausat på Friskis och Svettis. Helt okej. Det var lite vemodigt att ha sista passet i lördags. Och att distansplugget är över. Nu har jag verkligen tid att göra något som jag brinner för. Lärarförbundet får den extra energin jag har. Tycker att det är viktigt att satsa på bra skola och förskola. Det är viktigt att barn får en bra start i livet så att vi får en bra generation framöver. 

Ha en skön onsdag! 



2 kommentarer:

  1. Ja, skola och förskola är viktigt att satsa på!

    SvaraRadera
  2. satsa på att ta lite ledigt i sommar istället :)

    SvaraRadera