söndag 7 juni 2015

Söndag

Dags för sista dagen denna vecka. Första veckan i sommar har tagit slut. Det har varit en bra vecka. En skön avslut. Jag har börjat varva ner. Och jag njuter av att sommaren är här. Även om vädret pendlar lite hit och dit. Regn ena dagen och sol den andra. Jag gillar det. Jag har haft tillfälle att slöa hemma. Lyssna på böcker via Storytel som jag nämnde förut. Slappandet fortsätter.

Eller. 
Ja. 

Hann ju träna lite igår. 
Kände mig stark och orkade ta i mer i maskinerna. Ökade vikterna. Skönt. Massagestolen ska vi inte prata om! Oj så skönt. En kvart att varva ner. Hade tänkt sitta i bubbelpoolen i relaxavdelningen. När jag väl klev in där, var det ett gäng unga män. I 20 års åldern som verkade ha vara på bra humör. Jag kände att det var dags att gå hem... Jag hade ju fått massage. Så nöjd var jag. 


Nätet är något jag använder mycket. Letar efter information. Har börjat titta efter kläder och skor. Och framförallt väskor!! Men men. Här är ytterligare sida jag besöker. Titta in här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar