söndag 7 juni 2015

Starta eget

Min resa i skolan har gjort att jag vill starta eget. Börja föreläsa om motorik. Har en föreläsning färdig att ges till förskolor och skolor. Eller ges och ges... Ta betalt. Kommer att ha två föreläsningar till gratis, de är redan bokade inför hösten. Men hoppas att det blir fler föreläsningar. I sommar ska jag starta detta företag, och då behöver jag komma på en massa saker. Vad ska företaget heta. Vad ska jag marknadsföra det som? Behöver en hemsida. Och en massa annat. Det finns flera hemsidor. Här är en som ger domäner saljkompetens.com, ska kolla in dem. De har okej priser, och att ha service alla dagar. Hm. Ska se vad det blir. Vad tycker ni?
Jag vill ha bra design på hemsidan, vill att det ska vara lätt att hitta. Och vill att det ska vara lätt att fixa själv. 
Well. jag ska spana lite mer in denna webbhotell. Komma på en bra idé och namn att marknadsföra. Tack och bock för hjälpsamma kommentarer. 

4 kommentarer:

  1. Låter som en bra idé, men jag kan absolut inga tips :(

    SvaraRadera
  2. köp en domän till företaget o gör din egen hemsida :)

    SvaraRadera
  3. Vad kul. Lycka till! Vi har köpte en domän på Binero där har vi företagsmailen och hemsidan men den går på något sätt via wordpress (den hjälpte sonen mig att fixa)

    SvaraRadera
  4. Oj va spännande! Jag vet ingenting tyvärr om detta...men önskar dig lycka till!!!

    SvaraRadera