torsdag 16 juli 2015

Hej semester...

Liten uppdatering. Jag har liksom haft lite fullt upp med att ha semester. Jag har det bara bra. Njuter och har det gött. Jag har träffat  vänner. Släkt. Varit lite kulturell. Shoppat lite. Bastat en hel del. Jag ska fortsätta det. Just nu befinner jag mig på landet. Hönor som värper. Tuppen som gal. Lilla My sover och har det toppen i detta ställe. Tror knappast att hon vill åka hem sedan. 
Ett ställe, för er som är någorlunda nära Stockholm i omnejd, är Torekällbergets friluftsmuseum. Lite som Skansen. Lite mindre dock. Men så fint! Och gratis. Kan varmt rekommendera. Barnen uppskattar stället jättemycket! Den ligger i Södertälje. Så, ifall ni funderar på något kul, åk dit. 
Ha det gött folk. Jag fortsätter med min semester... Följ gärna mitt instagramkonto- jaana78 finns jag där. Den uppdaterar jag mer... 

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en fortsatt trevlig semester,

    SvaraRadera
  2. Låter helt ljuvligt!!! Fortsätt ha det gött på din semester, du och Lilla My! Har varit en gång på Torekällsberget för länge länge sedan,minns att det var mysigt! kram :-)

    SvaraRadera