tisdag 21 juli 2015

Semester

Nu har det gått någon dag igen. Sedan jag skrev förra inlägget. Sist nämnde jag om att jag skulle åka båtbussen. Ocean Bus Stockholm. Det enda som finns i Skanidinavien. Två bröder som ville dra igång detta. Bussen kanske inte var den snyggaste. Men en häftig upplevelse. Lite livrädd bär vi skulle in i vattnet med båten. Men ack så häftigt!! Jag rekommenderar att ni åker denna attraktion. Boka plats innan. Betalning på plats. 
Sedan har jag typ slappat. Tagit hand om förvirrade hönor som gömmer sig. Nu är allt i sin ordning. Jag ska snart landa hem. Till min lägenhet. Men semestern fortsätter lite till. 

1 kommentar:

  1. Men gud va spännande! Nu kommer jag ju på att jag hört talas om den där båtbussen! Den vill jag prova :-) Ha en fortsatt skön semester, hoppas på liiite mer värme va?!!

    SvaraRadera