onsdag 5 augusti 2015

Heja mig

Det går bra nu. Jobbar på, fast det är segt. Lite barn, och tiden kan emellanåt gå lite långsamt. Men jag gillar samtidigt att komma igång lite långsamt. Så att jag hinner komma igång med jobbet. Det där med att vakna och åka iväg till jobbet är en grej. Liksom. Idag. Gjorde jag något lustigt. Tyckte jag. Jag byter om det sista jag gör innan jag ska hemifrån. Så att katthåret är hemma och inte på förskolan. Jag visste vad jag skulle ha på mig. Tog på mig kläderna, åkte iväg. När jag kliver av bussen märker jag att byxorna är ut och in på mig. Ett par lösare byxor, så det kändes inte konstigt. Lustigt värre. Ja. Jag smålog vägen från bussen till jobbet. Skön start på dagen. 

Jag hoppas att alla har det bra där i cybervärlden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar