tisdag 13 oktober 2015

God kväll...

Mörkret och hösten är här. Kylan. Och solskenet. Framförallt solskenet. Så underbart med sol som lyser. I helgen blev det en sväng till mamma och landet. En promenad på söndagen blev det. Ett par timmar ute i friska luften. Jag njöt av det till fullo!

Idag har jag gjort något jag gillar väldigt mycket! Nämligen varit och simmat ett tag. Relaxat i bubbelpool och bastat. Så skönt det med. På tisdagar är det bara kvinnor i relaxen. Dock mer stökigt då också.... Men skönt. Jag gillar det.

Träning är ju så kul! Ja, gillar det. Något jag saknar är en bra träningsväska. Eller. Har en rätt bra. Men det är en SATS-väska. Tränar inte längre där. Och den kan jag ju inte ha med mig till Friskis... AJ aj.. ;)
Letar och leta. Köpt någon dålig variant. Här verkar det finnas väskor, ska spana lite. Dock lite av den dyrare klassen. Men. Om man får en väska därifrån... Well. Jag älskar väskor och är kräsen. Så om jag hittar en bra träningsväska kan jag lägga en slant på den. Men allt har ju en gräns...

1 kommentar:

  1. O nu är det onsdag
    Hoppas allt är väl med dig så här i starten av hösten.
    Försöker komma igång lite sakta men säkert med bloggandet igen :)

    SvaraRadera