lördag 7 november 2015

Hej lördag!

Jag mår bra. Som jag skrev igår så mår jag bra och livet flyter på. Jag ska jympa i helgen. Och kalasa med en kille som nyss blivit 5. Eller om det är idag han blir 5... 
Varit uppe ett tag nu. Frukost intagen. Katten, Lilla My, jagar löv som hamnar på balkongen. Stolt visar hon upp sin fångst. 

Något jag tycker om också. Utöver jympan. Är vackra saker. Glas i alla dess former är så vacker. Hittade en sida med kosta boda, orrefors och andra fina märken. Där finns verkligen allt. Rea på en del grejer. Måste bara få tipsa om sidan. ArtGlassVista heter sidan. Namnet säger ju lite. Vackra saker av glas.... Kanske fynda något idag? 

New Friends Glas Bird

1 kommentar:

  1. Vilket häftigt glas! Ska kolla in den sidan sen, men nu är jag så trött efter dagens aktiviteter på Svettisdagarna..så jag måste gå och lägga mej!
    Saknade dej idag!!!!
    Ha en fortsatt trevlig helg!!

    SvaraRadera