tisdag 17 november 2015

Jaha...

Jag har legat hemma i några dagar. Idag börjar jag känna mig frisk, tack vara penicillin. Halsfluss var det. Jag har dock inte lidit värst mycket utan chillat. Konstigt nog. Jag har legat och tittat mycket på TV. Har slumrat till då och då. Diskussioner om terrorism och den ondskan som finns här i världen nu. Jag tycker det är hemskt med allt lidande, som jag skrivit tidigare. Jag är rädd för det som komma skall. Samtidigt som jag ser en massa kärlek spridas på nätet- världen är vår och vi måste vårda den väl. Jag har hoppet och tron kvar att det fina och medmänskliga ska vinna över det onda. Jag ska på möte idag med Rädda Barnen i min kommun, så får jag se vad som händer sen. Alla kan göra något. Det lilla räknas. Att skriva om det, lyfta fram allas lika värde, var du än kommer ifrån! 
Kärlek till alla! 

2 kommentarer:

  1. Skönt att bli frisk igen!! Kärlek kan vi inte få för mycket av!! kram och kärlek till dig!!! ♥

    SvaraRadera