måndag 9 november 2015

November

Inne i november. Nummer 9 på dagen. Om man ska vara lite petig. Måndag. Det är veckodagen idag. Jag softar en aning. Som jag brukar. Träning idag får bestå av att leka med katten. Annars så är det softa som gäller. Känns som novembermånad är en sån månad. Softa på. Mellan träningspassen. Som jag har då och då. Måste ladda inför onsdag. Då är det simhallen som får besök av mig. Vuxensim med tända ljus och lugn musik. Längtar lite faktiskt....
Ha det gött. Denna måndagskväll.

1 kommentar:

  1. ja, november är en ganska så grå månad...tur man har lite kul träning som lyser upp tillvaron! Va roligt med positiv feedback på jympapassen!!!!
    Ah..vuxensim..det skulle jag vilja göra..hm, hinner kanske inte på onsdag..men kanske längre fram, så mysigt!

    SvaraRadera