torsdag 19 november 2015

Torsdagen är här...

Denna dag är en av de kortaste på jobbet. Eller. Jag menar. Jag får gå hem tidigt. Jag börjar också tidigt. Så skönt och komma hem och upptäcka att jag har många timmar till förfogande här hemma. Mycket trevlig. Jag har jobbat två dagar hittills denna vecka. Och en dag återstår. Helt okej. Nu ska jag faktiskt softa resten av kvällen. Eller. Det är ju faktiskt inte kväll än. Det ju seneftermiddag. Ska inte göra så mycket. Tror att det är bra så när man gått och dragits med halsfluss... 
Tack och adjö för denna dag... 

6 kommentarer:

  1. Vilken lyx att få gå hem tidigare,

    SvaraRadera
  2. Skönt med en kort dag! Hoppas att se dej en torsdag längre fram? Fast nästa torsdag har jag vikarie :-)

    SvaraRadera
  3. Skönt och komma hem innan det blir mörkt ibland! :)

    SvaraRadera
  4. Btw, ser du har att du måste godkänna kommentarer, så har jag med, vet du hur jag får bort att jag får mail varje gång en kommentar godkänns? :)

    SvaraRadera
  5. Hitta hur jag fick bort att jag inte får mail, skönt :) Fanns tydligen två ställen och ändra på :) Allt för jäklas!

    Nej jag är inte heller bra på headers, lite enkla går men inte så som min hjärna tänkt sig :)

    SvaraRadera