tisdag 1 december 2015

December...

Det är julmånad. Om man översätter direkt det finska ordet för december. Och visst är det så. December är månaden då julen kommer. Jag gillar denna månad. Tycker om att få ta fram julsaker. Pynta hemma. Dricka glögg. Ännu mer glögg. Lyssna på julmusik (med gott samvete nu... Julsångerna gått varma redan långt tidigare..) 
Denna månad började bra. Jag tog mig till gymmet. Ville helst ta mig hem. Men. Jag tog mig till gymmet och tog i. Så skönt nu efteråt och allt känns ju så mycket bättre... MÅSTE ta mig tid till träning. HEPP!! 

2 kommentarer:

  1. hihi,ja jag vet att du gillar julmånaden!!
    Jag börjar bli kompis med den jag också...får ju så lätt julstress...men det blir bättre och bättre år för år!
    Kanske vi ses på mitt IW pass på torsdag?! kram!

    SvaraRadera
  2. Älskar december. :) Förra året mådde jag dåligt och denna december kommer kantas av andra tråkiga saker, så trist denna december skulle ju bli sååå bra! Jaja, nästa år då :)

    SvaraRadera