söndag 6 december 2015

Självständighetsdagen

Idag är det Finlands självständighetsdag. Finland är 98 år gammal. En gammal eller ung dam. Beroende på hur man tänker. Denna dag fyller även pappa år. När jag var liten trodde jag att i Finland flaggade för min pappa....Well. Nu vet jag varför pappa var alltid ledig på sin födelsedag när vi bodde i Finland... 
Nu har jag landat hemma. Snart dags att dra sig iväg. Ska köra lite yoga. Fått ihop 4 pass denna vecka. Rätt bra det. Faktiskt. 
Imorn är det dags för nytt jobb. Känns mer pirr i magen idag... Men tror det kommer att gå galant... 

3 kommentarer:

  1. Lycka till på nya jobbet.

    SvaraRadera
  2. Grattis till Finland, och din pappa!!! Och stort LYCKA TILL på nya jobbet i morgon, kommer ju att gå som en dans!! ♥

    SvaraRadera
  3. Spännande med nytt jobb :)
    Ja det är mycket man inte alltid förstår som liten eller tror :) Jag minns att jag trodde västergötland var ett annat land, men att det var bra vi prata samma språk haha

    Ja jag pillade lite ock fixade ihop lite med bloggen :)

    SvaraRadera