fredag 4 december 2015

Stormen...

Det är storm ute. Jag myser inne. Det är fredag kväll. Ljusen tända. Katten vill ut till stormen. Men får njuta av det inne. Stormen alltså. Jag ska titta på Idol. Och chilla. Jag ska ladda batterierna. På måndag är det nytt jobb som gäller. Spännande. Tycker att det är rätt bra att börja lite innan jul så är jag redo för vårterminen sedan när den kommer. Hinner liksom att skapa relationer till barn och kollegor. 
Men. 
Nu.
Njuter jag av helgen. 
Av födelsedagsfirande.
Av Finlands självständighetsdag.
Av att heja fram en ny ledare på Friskis och Svettis. 


3 kommentarer:

  1. Hoppas inte stormen ställt till det för mycket! Blåser rejält även här.
    Lycka till på nya jobbet!

    SvaraRadera
  2. Mysa inne är perfekt när det stormar.
    Vilken söt lite snögubbelykta :)

    Ja bara tanken någon försökt ta sig in är obehaglig, tänk då om någon verkligen gjort det. usch :(

    SvaraRadera
  3. Vet inte om förra kommentaren kom fram. Hugo hjälpte mig lite haha

    perfekt och mysa när det stormar ute. Vilken söt snögubbelykta.

    Ja fy bara tanken att någon försökt ta sig in här är obehaglig, tänk då känslan när någon gjort det! usch!

    SvaraRadera