söndag 31 januari 2016

Jympa dagen efter

Hade en superdag igår. Började med jympa för de minsta följt av lunch med en väninna. Hem, ladda om och en kväll med middag på stan med andra vänner. Tapas på restaurangen bakom statsteatern. Väldigt mysigt och gott. Kan verkligen rekommendera stället. Efter maten ett par drinkar i en bar. Jag hade det toppen. 
Hem och sova. Vakna med ett ryck. Jag ska ju till jobbet!! Åh nej, jag har försovit mig. Sedan kom jag på. Dags för lite jympa igen. Med de minsta. Fullt ös och mycket energi även idag. Vad jag gillar detta. Att få leda. Trots att jag var lite seg och trött imorse. Nu är det på topp igen! 

3 kommentarer:

  1. Låter som en härlig dag.

    SvaraRadera
  2. Skönt när man väl kommer på att man INTE försovit sig!

    SvaraRadera
  3. Ojoj..full rulle för dej denna helg, både jympa och utemiddag, Så trevligt! Visst är det "Barcelona" den tapaskrogen heter? Gott och trevligt, om än ofta mycket folk där. Sov så gott!

    SvaraRadera