onsdag 6 januari 2016

Nytt år...

Sedan 6 dagar tillbaka har vi ett nytt år. 2016. Alltid lika spännande att starta året. Ett hälsosamt år. Min höll i 5 dagar. Sockerfritt skulle det vara. Haha! Well. Jag mår bättre av att tillåta att äta det jag är sugen på. Men kanske inte frossa en massa. Lagom är bäst. 
Träningen har dock startat bra. Hunnit med två pass på Friskis och en och annan promenad. Så där är jag nöjd. Träna måste jag göra för att må bra.
Ett gott nytt år till alla!
Förresten, Finland vann i JVM i hockey. På hemmaplan. Och vem är gladast? Jo, jag....

5 kommentarer:

  1. Tror inte heller på totalförbud. Minska kan man, men sluta helt, nja.

    SvaraRadera
  2. försöker även här att jobba mot ett sundare liv :)

    SvaraRadera
  3. Grattis Finland, det gjorde de bra!
    ..och vi fortsätter vår vana trogen att träna på F&S! Härligt!

    SvaraRadera
  4. wonderful issues altogether, you just gained a new
    reader. What could you suggest in regards to your submit that you simply made a few days ago?

    Any certain?

    Also visit my site - the walking dead road to Survival hints

    SvaraRadera