måndag 8 februari 2016

Goddag

Ännu en dag hemma. Slappat, kurerat mig. Läst och sovit. Typ. Det har jag gjort idag. Men det får man ju göra när man är sjuk. Ringde till farfar som jag inte pratat med på länge. Härligt att höra att en man närmare 90 hjälper sin bror att flytta och renovera innan flytten. Bara lite så... Han hoppades dock att jag inte skulle smitta honom via telefonen. Det hoppas jag med.... :) 
Well. Nu ska jag fortsätta att slappa en sväng. Känns att hjärnan inte riktigt orkar med... 

Ha en skön måndag. 

3 kommentarer:

  1. Nej, det vore ju synd om du smittade med ditt samtal! Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Nej men oj, är du sjuk..såå trååkigt! Hoppas du är på bättringsvägen, och Lilla My är säkert överlycklig att du är hemma! Krya på dig!!! PS. Vilken stark farfar du har! DS.

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det inte var nåt värre du har råkat ut för. Och att du kunde kurera dig med en gång.

    Sv. Det var längesen jag läste en kommentar från dig. Jag har ju inte varit närvarande så mycket på sistone om du läser bakåt i bloggen. Kul att höra av dig igen.
    Kram/Gilla

    SvaraRadera