torsdag 11 februari 2016

God morgon

Hemmadag. Idag. Blev det visst. Försökte jobba igår. Det gick ju. Men bakslag på förkylningen så hemma resten av veckan. Snorig hjärna och allmänt matt. Hosta... Ont i halsen. Det försvann i natt. Så det går ju framåt. Ändå. Alltid något. Rätt coolt att jag "bara" hade ont i halsen utan halsfluss... HEJA mig. Något jag brukar ha när jag får ont i halsen. Ska försöka läsa lite mer om företagsekonomi. Vill så mycket med min föreläsning. Som jag tjatat om. MEN kommer ju aldrig iväg och marknadsföra mig själv... Vet ju att jag är grym på de om jag bara få till att komma ut... :) Nu ska jag lära mig mer om betalningar hit och dit. Mindre roligt... Så, det är dagens plan.

1 kommentar:

  1. Blää för förkylning! Krya på dej, vila och drick! kramkram ♥

    SvaraRadera