lördag 27 februari 2016

God morgon

Lördag. Sovmorgon. Solen skiner. Fåglarna kvittrar. Kaffet intaget. Lördagen har startat bra. Jag kommer att ha en toppendag idag. Snart iväg för att sprida rörelseglädje. I vanlig ordning. Lördagen fortsätter med att träffa en vän. Äta mat. Och gå på hockey. Mitt favoritlag. Djurgården spelar idag. Sedan efter hockey får vi se vad som händer. Inget bestämt ännu.... 
Kvällen får visa vägen helt enkelt. 

Bildresultat för lördag
Google-bild

Det går mot ljusare tider. Dagarna blir längre. Det blir varmare. Snart är våren och sommaren här. Jag längtar. 

2 kommentarer:

  1. Så duktig du är, som orkar vara med att se på ishockey. Jag är inte speciellt intresserad av någon sport. Är nog för gammal för sånt.

    Sv: Nog kan du väl göra små utflykter, trots att du inte är pensionär än.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  2. Synd att DIF inte plockade hem 3p ikväll. Jag missade matchen pga firande av min brorson som fyller 19.

    SvaraRadera