lördag 6 februari 2016

Hemma dag

Idag har jag hängt hemma större delen av dagen. Ont i halsen. Igen. Men rätt okej än. Hoppas det går över fort... En sväng till centrum för att handla ingefära, citron och vitlök. Det har jag hällt i mig idag. Samt sovit. Kanske därför känner jag mig en aning bättre. Men oj vad jag längtar efter sängen igen. Snart så. 
Träningen och ledande får jag strunta i. Idag var det ju egentligen jympa. Längtar till jag blir frisk och kan få jympa och träna igen... 
Årets första deltävling av melodifestivalen avklarat. Jag gillade de flesta låtarna. Tyckte att rätt låtar gick vidare. Tråkigt att Anna Book inte fick chansen att tävla med sin låt. Sen kanske gillade jag inte den låten så mycket. 
Nu blir det att slumra till igen... 
Tack och gonatt. 

2 kommentarer:

  1. Det känns som hängighet och ont i halsen bara snurrar runt :/
    Nu hoppas jag du får bli kry och komma igång ! Det längtar även jag efter ;)
    Jag gillade Ace låt , den växte ;)
    Sov gott !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var inte många låtar att gilla i den deltävlingen!

    SvaraRadera