måndag 22 februari 2016

Måndag hela veckan!

Nä. Det hoppas jag inte. Det blir nog en av varje dag denna vecka. Jag är utvilad och känner att jag har en massa energi att ge. Haft en toppenhelg bakom mig. 

Helgen startade direkt efter att jag kom hem. Mamma kom och hämtade mig. Lyx att åka bil hemifrån till henne. Där var jag då hela helgen. 
Anledningen var en försenad julklapp. En hockeymatch. I Gävle. Så kul det var. Oj oj. Vilken stämning. Och tror jag fick ett favoritlag. Som jag saknat detta. Att ha ett lag att heja på. Nu ska jag heja på Djurgården. Det var deras bortamatch. För Djurgården är ju ett Stockholmslag. Och de vann. Jag och en till var nog de enda som hejade fram vinsten. Kanske någon till. 
Jag är såld. För hockeyn. Varit det redan tidigare. Men nu har jag ju sett en match på riktigt. Eller. Jag menar. På plats. 

Det bästa med denna måndag är att jag har sovmorgon. Och det blir en promenad till jobbet. Nu tror jag den sega förkylning jag haft i två veckor är över. Så kan börja träna lite smått nu! HEJA!!!

3 kommentarer:

  1. Välkommen in i Djurgårdsfamiljen.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig helg du haft!

    SvaraRadera
  3. Sedär ja, då blev Susanne här ovanför glad!
    Jag är ju ett fan of Leksand, men de spelar inte ens i eliten just nu, men de kommer tillbaka...så småningom,kanske!
    Skönt att förkylningen är borta, och så kul att vi sågs på pendeln här för nån vecka sedan! Må så gott!

    SvaraRadera