söndag 6 mars 2016

Förberedelser

Jag har en lugn helg. Sovit en bra natt. Länge- ända till sju på morgonen. En frukost och lite läsning. Inför det kommande jobbet som lärare på sfi- svenska för invandrare. Kursplan och läroplan och bedömning. Känns lite nervöst men samtidigt är jag taggad som bara den. Tycker det ska bli kul att få jobba med vuxna och sköta mig själv- att se till att ha planerade lektioner och så vidare. Ett annat sätt att jobba med än med småbarn... 

Om en stund blir det lite jympa för mig igen. Bas-pass. Ett pass för vuxna som vill ha en genomkörare av kroppen. Ett rejält och skonsamt pass. Jag gillar de passen. 

Annat jag ska göra är att förbereda lite mat. Lunchlådor ska göras. Eller någon i alla fall. Så jag har mat på jobbet. 

Ha en skön söndag! 


1 kommentar:

  1. Men oj så spännande med nytt jobb, stort Grattis och Lycka till!!!! Varm kram ♥

    SvaraRadera