måndag 14 mars 2016

God morgon!

Dags för en ny vecka. Nya tag och nya utmaningar. Har en skön helg bakom mig. Lördagen var det jympa och njuta i solsken. Melodifestivalen somnade jag till.... Lyssnade dock på Frans låt efteråt till. Den var okej. Men jag fick inte wow-känsla av den.
Söndagen blev träff med två kompisar. Brunch på stklm brunch club. Ett trevligt ställe. Trevlig personal. God mat. Ekologiskt och fair trade märkt. Dock på minus var att det inte går att boka plats utan när man kommer skrivs man på en väntelista. Vi fick vänta en timme innan det blev dags. Men den väntan var värt det! 
Nu dags och jobba lite. Ha en skön dag. 


3 kommentarer:

  1. JAg tycker Frans låt har ett härligt gung!

    SvaraRadera
  2. Du verkar ha haft en härlig helg! Men en timmes väntan, oops! Tur det smakade bra, ser ljuvligt gott ut!
    Nja, Frans var inte min favorit heller, men alltför många verkar ha gillat honom eftersom han vann....en gullig låt och trevlig kille..men näe, vi kommer inte att vinna ESC i år! Ha en skön start på veckan!

    SvaraRadera