tisdag 26 april 2016

Hej där ute i cybervärlden

Dagarna går. Tänk. Det är nästan valborg. Redan. På lördag. Och då kommer nästa fråga. Var är värmen? Vinterjackan på än. Försökte ett tag med vårjackan. MEN nej! Jag fryser som den. Fast å andra sidan.  Även under midsommarhelgen har jag också gått med vinterjacka. 
Well! 
Tränat idag. Det var skönt att komma dit. Ledare är en vän. Och om jag inte dyker upp så får jag minsann höra det. Att hon är lite ledsen över att jag inte kom. Så. Om jag bara är lite trött, så har jag ingen ursäkt. Och vilken känsla det är efteråt. När man varit lite trött innan. Är ju hur pigg som helst nu efteråt! Skönt... Mer träning åt alla! 

Så här kändes det under passet idag... MEN så glad att jag gjorde det. 

6 kommentarer:

  1. Fy vad kallt det är, det får bli ändring på det nu!

    SvaraRadera
  2. Det är så himla kallt. Jag vägrar vinterjacka och fryser som f*n ;)

    SvaraRadera
  3. Ja, var är värmen?? Bara den kommer till ESC kommer till stan så är jag nöjd! ;-)
    Kram på dej! ♥

    SvaraRadera
  4. Förstår din känsla om träningen. Så har jag det lite idag.. Men, jag vet att efter spinningen ikväll och den varma duschen så mår jag suuuperbra :)

    Ha en härlig dag!
    kram

    SvaraRadera
  5. Ja det är galet det är valborg på lördag

    SvaraRadera
  6. Visst är det så att det är härligt att träna, ibland är vägen dit lite trög bara *haha* Iskallt, frost och skrapa rutorna väder. Men till helgen hörde jag 15 grader och sol, hoppas hoppas :) Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera