lördag 2 april 2016

Klarade mig från 1.april

Idag. Andra april. Vårmånad. Började med snöblandad regn. Med en solig kväll. Igår alltså. Någon som lurade mig igår. Jag tror inte det. Eller. Kanske att jag nästan tänkte på ett inlägg från Friskis, och ny jympaform. Träna med din hund. Men kom på att det kanske inte var sant ändå...  Kvällen avslutades lite spontant med vin och middag med en vän. Hon hade gjort gryta, jag fixade ris och vin. Vi bor nära varandra så det är lätt att träffas utan att det tar lång tid hem sedan. Spontanitet, det är kul! 
Idag ska det bli lite jympa i vanlig ordning. Sedan iväg för att träffa vänner på kvällen. Lite restaurangbesök. Kul att få umgås med folk. I like! 
Google-bild

3 kommentarer:

  1. Jag tror inte heller att jag blev lurad. Fattade några skämt på FB och tidningar ;) Ha en skön lördag!

    SvaraRadera
  2. Träna med hund..hihi..friskis fick till det där!
    Skönt att vi är inne i april nu, hoppas värmen kommer också..men men...aprilvädret är ju som vi vet växlande!
    Ha en fortsatt skön helg! Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Jag vet att jag inte blev lurad. För det var ingen mer än min man, som skulle komma på nåt sånt.

    Sv: Vi åker alltid på Konstrundan, för man får ju lov att få se, vad andra kan åstadkomma.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera