söndag 24 april 2016

Lördagen

Startade dagen i vanlig ordning med jympa. Så kul att se barn som är så taggade att jympa. Kommer in i salen. Får in barnen. Ska testa ljudet. Musiken borta från min telefon! Helt borta! En liten panik. Men kom på att receptionen har cd-skivor med barnjympa för förskolor. Själv kört dessa program. Tar ett och det löser sig! Efteråt tittade jag vad som var knas med musiken i telefonen. En liten på knapp för delning av musik var visst av, vem som du gjort det? Well, nu på väg på ytterligare jympa för barn, och har musiken på plats.

Efter jympan blev det promenad med en vän. Då hade solen gömt sig och det var kallt som bara den. Men sällskapet var det ingen fel på. 

Landa hem, städa och fixa hemma. När jag var färdig kom solen fram. Så lite balkonghäng blev det. Njöt av solens värme. Ingen snö eller regn upplevde jag på lördagen.

Nu som sagt iväg. Och ha lite jympa. 

3 kommentarer:

  1. Synd att du inte hade orka med Kulturnatten, så himla trevligt.Nästa år får du se till att du har energi för kulturnatten.

    SvaraRadera
  2. Man får passa på att njuta av solen när den kommer fram :) För vips så är det snö och vinter *haha* Kram och ha en fin måndag

    SvaraRadera
  3. Tur det löste sig med musiken i alla fall.

    Tack, jag hade mycket känslor som behövde komma ut :)

    SvaraRadera