söndag 10 april 2016

Soliga söndag

Skönt att vakna till solsken. Och dricka kaffe. Få en bra frukost. På väg. Till Friskis. Igen. Familjejympa idag. Kul att få leda en jympaform där responsen på passet är direkt. Om passet är bra, är barnen med. Om passet är dåligt, går barnen. De flesta har dock stannat när jag haft pass. Tycker det är kul. 
Igår fick jag meddelande av en före detta kollega. Hon ville springa colour run. Så klart ska jag haka på. Fast springa är inte min grej. Så. Nu ska jag börja springa. Och träna inför loppet. 
Ha en fortsatt bra dag! 

3 kommentarer:

  1. oh längtar tills Hugo blir stor nog och gå på gympa! Tror han kommer uppskatta det.

    Ja det är trist med sjukor, han har ingen feber, men tempen är förhöjd, så blir ringa bvc igen imorgon :(

    SvaraRadera
  2. Vi fick aldrig nån riktig sol idag!

    SvaraRadera
  3. Kul med Colour Run, hur långt måste man springa?
    Ja idag var det sol, men jag har legat i soffan med magont! Fast nu mår jag bättre!
    Ha en bra ny vecka!

    SvaraRadera