onsdag 4 maj 2016

Åh!

Värmen är här! Jag  njuter av det. Sitta på balkongen efter jobbet. Lyssna på fåglarna. Titta på björken som får sina blad. Alldeles ljusgröna. Värmen! Behöver jag skriva mer. Jag njuter fullständigt. Imorgon ledigt. Skönt att få sova en stund. På morgonen. Ingen stress till jobbet. Som jag annars älskar!! Jag trivs så bra. Med kollegor. Och med eleverna. Ibland är det skönt att chansa. MEN oj vad jag ska njuta imorgon! Och  ta det lugnt på morgonen. Sedan lite jympa. Fullbokat pass. Eller ja. Fullbokat på nätet. 10 procent är till de som kommer och vill spontanjympa. Men fullt ös blir det imorgon! Ännu ett ställe som får mig att må bra!! Friskis och Svettis!! 

Ha en bra helg! 

2 kommentarer:

  1. Pratade med min 85-åriga granne igår och han berättade att inte hörde fåglarna längre, sorgligt tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Sol, värme och F&S...kanppt man behöver något mer :-)
    Nästa vecka blir det inget F&S för mej, då blir det ESC hela veckan lång!

    SvaraRadera