lördag 28 maj 2016

Fortfarande på topp

Jag är fortfarande på topp med energinivån. Skönt det då jag ska leda pass om en stund. Försöker hålla kvar den. Energin.
Idag kommer mamma och hennes man och hjälper mig med nät som ska upp på balkongen. Så att lilla My kan hänga där utan uppsikt. Jag har lovat mat. Och fick tips på ett recept från en frisör igår. Nej, jag har inte klippt mig utan syrran och mamma. Vi drack även lite skumpa under tiden. För att syster blir 40. Varför inte hänga på en frisörsalong och dricka skumpa. Så. Recept på mat fick jag av frisören. Ska pröva att laga den idag. 
Ha en skön dag! Det ska jag ha! 

2 kommentarer:

  1. Först och främst måste jag ju gratulera Finland till VM-silvret, inte dåligt alls!
    Å skönt att vara på topp!!! Jag själv är ganska sliten efter Eurovision , jobb och så lite sammankomster här hemma, men bara kul grejor ju, så det är synd att klaga! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Vilken bra frisör som inte bara piffar utan även kan lämna middagstips.

    SvaraRadera