torsdag 5 maj 2016

Fullt ös

Jympa idag. Fullt pass. Med många glada miner. Lite sura också. När vi skulle flytta på oss, så var två damer nära varandra... Men ingen krock. De var oense åt vilket håll förflyttningen skulle ske. Som tur var var ju inte rörelsen hela passet utan en kort stund.
Efter passet flera glada tillrop. Ett roligt pass fick jag minsann höra. Toppen!






Efter passet var det dags för att fylla på med energi. Jag köpte med mig lite mat, och tänkte äta vid Kungsträdgården. Gjorde det också. Men inte vid vattnet som jag tänkt mig. Fick sitta i solen, nära scenen som finns där. Platsen är iordning gjord för ESC. Alltså finalen för Eurovision song contest som hålls i Stockholm nästa vecka. Där ska antagligen en del av festligheterna vara. Kul med stort evenemang, men tråkigt att en del av staden får man inte tillträde till.

Hemma blev det ännu mer sol. Varmt och skönt är det ute nu, gillar denna årstid. Inte för varmt än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar