måndag 9 maj 2016

Löpning

Det där med löpning. Det är inte min grej. Nej nej. Har följt ett schema där jag ökar springandet i etapper. Ökar sakta men säkert. Idag skulle jag springa lite längre. Ställt om intervallerna. MEN ack. Vad händer. Jag pillar med telefonen och tappar räkningen på intervallerna. Skiter i det. Jag var ute och rörde på mig. Nya tag nästa gång- torsdag. MEN MEN. Jag förstår inte förtjusningen i att springa. Jaja, jag försöker, men tror jag får nöja mig med annan träning helt enkelt...

2 kommentarer:

  1. Springa förstår jag mig tyvärr inte på heller, tappar intresset direkt *haha* Tur det finns så många andra roliga tränings former. Kram och hoppas du får en fin dag :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill med springa men knäet fixar inte det, men skall få en motionscykel av svärföräldrarna de inte vill ha längre, så då tänkte jag att jag kan träna hemma när hugo lagt sig :)

    SvaraRadera