tisdag 3 maj 2016

Tiden tiden

Den går som bara den. Tiden. Känner att jag inte hinner med allt jag ska göra. Glömmer av bloggen lite. I mellan av allt annat. Jag kanske har ett liv utanför det sociala nätverket på nätet. Kanske kanske.
Well. Solen skiner och värmer. Hur underbart är inte det? Träden blir grönare. Blommorna kommer fram. Njuta är ordet. Att vara i nuet. 
Idag kanske lite övning inför colour run när jag kommer hem. Min favoritledare som skulle ha ett pass idag hade annat för sig. Och då måste även jag göra annat...... 
Önskar er en fin dag! 

3 kommentarer:

  1. Är det du som hoppar, eller en statylik sak?

    Sv: Visst är det härligt med att alla blommor sätter igång med att visa, att det är vår.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  2. Ja tiden rusar verkligen iväg! Så skönt att vi fått sol och värme äntligen!

    SvaraRadera
  3. Ibland glömmer man bort bloggen och det är inget fel med det.

    Det var en härlig känsla när man blev vuxen på riktigt.

    SvaraRadera