torsdag 19 maj 2016

Torsdag

Då var det dags. Att jobba lite. En ny dag. Nya lärdomar. Nya utmaningar. Tycker om att ha en ny dag framför mig.

Igår hade jag en lång dag på jobbet. Rolig, men lång. När jag kom hem var det blåljus utanför huset där jag bor. Alltså en polisbil och en annan bil. Bilen inspekterades och personerna som ägde(?) bilen väntade utanför. En helikopter snurrade ovanför. Väl hemma i lägenheten tänkte jag att slipper se detta. Kan gå och lägga mig. Ser då på andra sidan flera blåljus. Antagligen hänt något som vanligt i området. Det har varit lugnt en bra period. Men igår hade hänt något. Men. Jag är inte rädd att bo där. Trots allt trivs jag. Med lägenheten. De flesta grannar verkar schyssta. Det är nära naturen. Ibland händer det saker.  Så är det nog när man bor i en storstad... Eller? 

Nu väntar en ny dag på jobbet. Kul! 

2 kommentarer:

  1. Jag ahde varit supernyfiken på vad som hänt och letat på nätet haha! :)

    Ja han börjar lika mig lite mer nu, innan var han en kopia av sin pappa, nu är han lite både och

    SvaraRadera
  2. Det kan nog hända saker var man än bor! Trivs man och själv inte är rädd, så är det bara bra. Man kan ju inte vara rädd för allt heller. Jag tänker att händer det, så händer det...

    SvaraRadera