söndag 8 maj 2016

Vilken helg!

Helgen har varit bra. Solen ger så mycket energi. Jag mår bra nu när solen skiner. Så skönt att det är ljusare och varmare. Skor har jag gott om. Behöver komplettera med kjolar eller sommarbyxor.
Idag blir det jympa igen. För vuxna. Det är fler och fler som bokar sig, otroligt när vädret är så fint. Igår på jympan var det ingen som kom. Jag bastade och promenerade. Och till slut hamnade jag hos kompisen. Vi åt ute på deras altan. Och sedan ja, blev det nya skor för oss...

Idag har jag tränat/joggat inför Colorrun. Ska bli kul. Känner mig rätt taggad. Och har fått bra träning hittills. Hoppas det går bra den dagen också.

Ha en skön dag!

4 kommentarer:

  1. Skönt, när solen skiner över oss.
    Jag började skriva kommentaren, men av nån anledning "lyckades " jag att logga ut. Nu har jag förhoppningsvis loggat in rätt igen.
    Sv: Visst är det roligt att få ordning på balkongen, eller som man annars säger: Ordning på torpet.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  2. Helt fantastiskt, det har varit så himla skönt!

    SvaraRadera
  3. Ja man blir mycket piggare av sol och värme

    kul med colorrun :)

    SvaraRadera