måndag 6 juni 2016

God morgon

Vaknar i ett hus med blomstrande trädgård. Husvakt åt pappa. Helt okej. Att ha så. I en vecka. Inte mer. Gillar att bo i lägenhet då jag inte behöver sköta en stor trädgård. Balkong duger så bra för mig. 

Nytt pass på gång. Inför hösten. Och jag är glad över att jag hittat nya låtar. Så kul. Hade en svacka för ett år sedan då jag tyckte det bara var en börda att göra ett nytt pass. Nu är det roligt igen. Fått gå en inspirationsdag med lite nytt musik, som vi fick ta del av. Har även hittat annan musik som finns delad för oss ledare på Friskis. När jag har en vacker natur utanför går det ju lättare.Med passet. Så nu är det dags för frukost. Sedan kolla igenom låtarna. Och hitta de sista. Sedan träning. 
Jag njuter av livet just nu. Det liksom bara rullar på med bra saker... 
Bildresultat för morgon

4 kommentarer:

  1. Härligt det är kul och göra pass igen :)

    SvaraRadera
  2. Härligt att njuta av livet! Och att vara husvakt är kul, lite av semester!

    SvaraRadera
  3. Äntligen har sommaren kommit, och man får njuta så mycket man hinner! Har du långt till jobbet nu när du är "husvakt"?
    Va duktig du är som redan börjar med höstens pass...jag har mitt framför mej, visst är det kul, men det tar en del tid! kram!

    SvaraRadera