onsdag 17 augusti 2016

Höstkänsla

Uppdateringarna på bloggen kommer och går. Försöker få ordning på denna blogg. Vill har den kvar, men ligger lite i skymundan nu. Inte så att jag har massa saker att göra utan för att jag bara inte varit här och skrivit. 
Jobbar på och trivs väldigt bra med det. Att jobba i en skola med vuxna elever som ska lära sig svenska är kul. De är motiverade och det går att diskutera med dem på ett annat sätt än barn... Och jag har väldigt bra kollegor som så klart hjälper till att jag trivs bra. 

Snart startar terminen på Friskis. Har lyckats få ordning på ett baspass. Med lite panikångest. Nu är det dags att få ordning på ett familjejympapass, med lite panikångest. Men vet att det i slutändan blir bra. Ska leda både bas och familje i höst alltså. Ska försöka få till yoga, men där är jag inte än. Behöver gå på fler pass och bli mer smidig. Men verkligen en träningsform jag skulle gilla... 

Ha en skön dag! 
Bildresultat för yoga
Bild hittad från Google

5 kommentarer:

  1. Man bloggar när man har lust. Inte så ofta, min dator kraschade.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar Yoga, så himla bra träning. Nästa vecka ska jag prova på Piloxing, en blandning av Pilates och Box.

    SvaraRadera
  3. Nog börjar det kännas som höst och vardag! Ha det fint!

    SvaraRadera
  4. Hej! Va kul med både bas och familjejympa! Jag jobbar på ett nytt baspass också, och måste även fixa ett nytt IW-pass...lite hänger det ju över en, fast det är ju kul!!
    Lycka till!!!!

    SvaraRadera
  5. Tyvärr hinner jag ju inte med licensieringspassen denna vecka, vet att Emma som ska bli basledare licensieras ikväll...men jag måste jobba....
    Hoppas vi ses snart i alla fall!

    SvaraRadera