söndag 2 oktober 2016

Ny tag

Senaste halvåret har jag fokuserad mig på jobbet, och snabba sociala medier- Facebook och Instagram. Känns att jag inte haft ork och fokus till att få ett bra blogginlägg. Men nu ska det bli ändring på det. Hoppas jag. Ska bli bättre på att besöka er som varit och kikat inne hos mig.

Utöver jobbet som SFI-lärare så har träningen fått mycket plats. För att hitta fokus till jobbet. Jag mår så bra av det och behöver det i mitt liv. Att stå i mitten och leda en grupp människor i rörelse är det bästa jag vet.

Idag är första dagen som jag bara kan slappa på länge. Vaknade utan väckarklocka, åt en långfrukost. En promenad blir det snart. Solen skiner, så jag måste få komma ut lite. Lite fix hemma får det bli senare idag. Så skönt att ha en dag bara för mig själv.

Önskar alla en skön söndag!

1 kommentar:

  1. En härlig bild med färger och rörelseglädje! Hoppas du haft en skön söndag och nu är laddad för en ny vecka!Kram på dej!

    SvaraRadera