måndag 5 december 2016

Måndag morgon

En ny vecka. Ny dag. Nya krafter. Har haft en helg bakom mig med många roliga saker. Jag har varit ute på fredagskvällen och hade en toppen kväll. Jag njöt av den kvällen, att vara tillsammans med mina vänner och bara kunna skratta och ha roligt.
Lördagen bjöd på släktkalas, och hade en trevlig kväll med dem. Vår släkts historia var spännande att höra. Hur det var när de kom till Sverige på 50 och 60-talet. Och här är vi. Efterkommande barn, barnbarn. Och har det bra. Jag känner att jag uppskattar livet mer då. Och även vill öppna hemmet för de som behöver hjälp...

Idag- ledig dag. Tvätt och städ står på schemat.

3 kommentarer:

  1. Så skönt med en ledig måndag!

    SvaraRadera
  2. Vilken trevlig helg du har haft, å va skönt att få vara ledig idag! HA en fortsatt trevlig vecka! Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig helg du haft <3

    SvaraRadera