måndag 16 januari 2017

Årets första

Det händer mycket nu i mitt liv. På jobbet har jag fått nya uppdrag, vilket känns spännande och roligt att få utvecklas.
På min "fritid" ska jag plugga. Skriva bland annat C-uppsats så småningom i Svenska som andraspråk. Vilket också känns otroligt roligt att få göra.
Sedan har det hänt en del andra saker som får mig att må bra. Och som ger  mig mer energi.
Just nu känns det som att livet flyter på bra och att jag har det gott. Jag ska bara njuta av att vara här och nu. Och låta det som komma skall komma.


Friskis och Svettis håller jag fortfarande med, hälsa är oerhört viktigt för mig. Att få röra på mig får mig att må lite extra bra, att få se hur andra mår bra när de är på mina pass mår jag lite extra bra.


Året har fått rivstart och jag gillar det.

2 kommentarer:

  1. Grattis till ditt pluggande! Är så imponerad att du orkar! You go girl!!!

    SvaraRadera
  2. Och jag har fått stänga bloggen, och kommenterar numera som mig själv...

    SvaraRadera