söndag 12 mars 2017

Söndagsnöje

Så var söndagen till ände. Och oj vad jag har haft det bra. Idag alltså. Dagen har bjudit på träning och träff med en kompis. Har hunnit läsa lite på en artikel mellan träning och lunch.
Lunchen blev på IKKI i Kungshallarna. Den vi Hötorget. De har bra sushi och andra rätter. Idag blev det en rätt med rullar som hade en fritering runt sig, tunn en. Och serverades varma. Riktigt gott var det, och så fick jag ju träffa min kompis. En skön eftermiddag.


Nu hemma har jag fortsatt läsa, och fått vila (sova) en stund på soffan. Jag tror jag är redo för kommande veckan.


Ha en bra vecka!

1 kommentar:

  1. Låter som en perfekt söndag! Själv har jag mest vilat idag,behövde det efter intensiva dagar med skidåkning, nattjobb och mellofest!
    Och nja, lite förvånande att Robin vann, ingen dum låt, men inte min favvo heller! Wiktoria gillade jag, och Mariette var ju också bra! Ha en ny toppenvecka! Kram

    SvaraRadera