söndag 19 mars 2017

Våren

Våren är på väg. Så skönt med solsken och fågelsång! Njuter verkligen av det. Startade dagen med promenad, och sedan frukost. Nu är det bra. Att en promenad kan vara som balsam för själen. Inte så att jag mår dåligt, men har haft en händelserik veckan och behövde lite meditation. Jag är ofta uppkopplad och med på en massa saker, så det var verkligen skönt att gå en sväng utan telefon. Så inga bilder på solen idag...


Det är mycket plugg just nu, och längtar efter sommaren då jag får andas lite. Innan C-uppsatsen i höst......
Igår var en sådan dag, då jag läste artiklar. Det gick rätt bra. Ofta måste jag ha något i bakgrunden och igår blev jag så glad att SVT visade damhockey finalen mellan Djurgården och HV71. Jag tycker om hockey och hejar på Djurgården. Så det var bitvis svårt att läsa.... Spännande match som Djurgåden tog hem! Riktigt kul att damlaget fixade det och att detta visades på TV! Heja DAMhockey!


Bildresultat för djurgården damhockey

2 kommentarer:

  1. Bra att även dammatcher visas!

    SvaraRadera
  2. Heja tjejer, snart så slutar vi kalla det för Damhockey för att bara säga hockey .
    Det blir så pinsamma möten i en hiss så det är bra med lite musik på vägen upp .

    SvaraRadera