söndag 2 april 2017

Jag blev lurad

Igår. Oj oj! Trodde att jag inte skulle bli lurad men ack så fel jag hade! Jag skrev om det i mitt inlägg igår på morgonen. Att det skulle vara politiskt inkorrekt att köra aprilskämt. Blev lite upprörd över det. Varför skulle de diskutera det på TV? Ta bort aprilskämt. ??? Det var visst ett aprilskämt. Så det kan gå.
Hade en bra kväll igår hos min kompis. Tjejsnack för hela slanten.

Idag borde jag plugga. Ska ta tag i det snart. Ska bara.... Njuta av kaffe. Njuta av att höra fårglarna som kvittar.

Senare idag blir det häng på AIK-match. Men det får vara så denna gång för att få träffa den bästa. Annars så är det ju Djurgården som gäller. Fast i fotboll.... :)

Ha en toppen söndag!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, ja då var det ju ett bra skämt!

    SvaraRadera
  2. Hihi, snacka om bra aprilskämt! Å så var du på Friends idag! Hm, vi som flyttat till AIK land...måste vi börja heja på dem då? Nja, tror inte det! Kram och ha en bra ny vecka!♥

    SvaraRadera